Co se poslední dobou událo

Tady se vždycky něco děje. Posledních pár týdnů, kdy už jsem neměl tréninky jsem měl trochu více času. Myslel jsem si jak doženu školu a spánek, ale ve výsledku jsem se spíše poflakoval, sledoval filmy a hrál pingpong. Na druhou stranu to bylo příjemné mít trochu více času a nemuset trénovat každý den. Jelikož se nic ohromně velkého nestalo tak jsem se rozhodl, že popíšu pár malých věcí co jsem dělal a zažil.

Setkání se studenty z dalších distriktů

V New Hampshire a Vermontu jsou další Rotary distrikty, které jsou zapojeny do výměny mládeže. Jejich distrikty jim udělal výlet do Bostonu a tak jsme se tam potkali. Dohromady nás tam bylo asi dvacet. Nejdříve jsme se sešli v čínské restauraci, kde jsme se seznámili, vyměnili odznáčky a najedli. Pak jsme šli do Harvardu, kde jsme sledovali vysokoškolský hokejový zápas. Harvard proti Princetonu. K mému překvapení jsem se potkal s jednou holkou ze Slovenska, která je dokonce z mého distriktu a už jsme se potkali předtím na Orientation Meetingu. Vůbec jsme nevěděli, že jsme v sousedícím distriktu. Bylo to fajn poznat nové lidi a podívat se na hokej.

Barikádování školy

Asi každý měsíc máme ve škole požární cvičení, kdy všichni prostě vylezou ze školy a stojí tam 20 minut. Tentokrát to pro změnu bylo barikádování tříd, kdy jsme měli za úkol zabarikádovat dveře tak, aby nás střelec nemohl zabít.

Kino

Byl jsem v dvakrát v kině a pokaždé to bylo skvělé!! Nejdříve snímek Joker, což je velice zajímavě a moderně pojatý příběh Batmanova největšího protivníka. Film je výborný, velice psychologický a nakonec tě i donutí si myslet, že padouch je hrdina.
Zadruhé film Ford v Ferrari. Tento film byl úžasný. Je to pravdivý příběh o tom jak se Ford snažil vyrovnat Ferrari. Ferrari je neporazitelné v závodech a výrobě závodních aut. Ford je úspěšný ve výrobě hodně aut určených pro širokou veřejnost. Ford se rozhodne, že porazí Ferrari i na závodní dráze a tak najme ty nejlepší Amíky, aby sestrojili to nejlepší auto, které kdy Amerika viděla. Mezi ty nejlepší patří i Carroll Shelby a Ken Miles. Jak to dopadne vám nepovím, ale film je peckovní.

Divadlo

Každá škola má svoje vlastní malé auditorium. Tam potom má škola třeba koncerty školní kapely nebo školní divadlo. Každý trimestr se hraje jedna hra nebo muzikál. No tak jsem se šel teda podívat a byla to pecka. Moc se mi to líbilo, protože ty děcka jsou strašně talentované. Celkem jsem viděl tři hry, ale nejvíce se mi líbila hra 12 Angry Jurors, což byla moderní verze hry 12 Angry Men. Tato hra se hrála ve městě Bedford, kde bydlí můj kamarád a výměnný student z Brazílie Gabe. Hra byla zábava, ale nejlepší bylo, že potom jsme šli do restaurace, kde jsme se pořádně nadlábli.

Gabeovy narozky

Gabe slavil osmnácté narozeniny. 🎈🎉🔞 Sešli jsme se u něho doma a měli jsme jídlo, zpívali jsme karaoke a poznali jeho kamarády. Cestou domů jsme pak měli obří car karaoke, což bylo úplně super.

Díkuvzdání

Minulý týden jsme taky měli Díkuvzdání. Celá rodina se sešla u nás doma. Měli jsme krocana, šunku, sladkosti, zeleninu a téměř všechno to tradiční jídlo o kterém jsem se jako dítě učil v angličtině. Pak se spolu všichni začali bavit, ale já jsem ty lidi neznal a bylo jich tu třicet nebo tak, což bylo celkem hodně. Nakonec jsem však trávil čas tím, že jsem je porážel v ping pongu nebo jsme se dívali na vánoční filmy. Pak jsme taky hráli zajímavou hru. Každý si vzal 3 dolary a házel 3 kostkami. Kostky to jsou speciální a jsou tam jenom čtyři znaky: tečka, střed, doleva, doprava. Takže buď musíš dát dolar do středu nebo člověku na levici či pravici. Tečka znamená, že si dolar necháváš. Ze středu se dolary neberou. Jede se dokola. Poslední kdo má dolar v ruce vyhrává. Chtěl jsem strašně moc vyhrát, ale nějak se mi to nedařilo. Byl jsem však 2 a 3 takže celkem úspěch.

Černý pátek

V tento den všechny obchody vyhlásí extrémní slevy. Lidi potom šílejí a jedou do obchodu už v 1 ráno. Potom čekají 5 hodin u obchodu až ho otevřou. V ten moment se semele obří vřava, lidé se skoro udupají. My jsme to naopak moc neřešili a spali až do 8. Pak jsme se vydali do obchodu a koupili nějaké věci. Já jsem si koupil jen nějaké oblečení. Musím říct, že jsem učinil nejmoudřejší rozhodnutí svého života, když jsem si koupil nové pyžamové kalhoty. Nevím proč, ale ten typ který v Americe vyrábějí je prostě extrémně pohodlný.

Snow day

Dneska máme sněžný den. Co to je? Ve škole nám dali volno, protože sněží a škola se bojí, že by bylo nebezpečné jet do školy. Pro nás je to celkem vtipné, ale když si uvědomíte, že každá jezdí do školy autem nebo autobusem a asi 50 procent všech aut řídí 16-17 leté děcka, tak to už tak vtipné není. Kluzké cesty jsou holt problém.

Napsat komentář

Design a site like this with WordPress.com
Začít