Cross Country

Jak už jsem se zmínil dříve, sporty jsou v Amerických školách velmi důležité. V průběhu školního roku jsou tři sezóny (podzim, zima a jaro) ve kterých můžete dělat různé sporty. Na podzim jsem měl tři možnosti fotbal, cross country a golf. Vybral jsem si cross country (běhání) s tím, že to bude jednoduché. Tehdy jsem však nevěděl jak těžké to bude. Tréninky jsme měli každý den po škole a trénink trval 1 a půl hodiny. Tréninky jsme měli i v soboty. Potom jsme taky měli závody každý týden a týmové večeře den před závody. Můžete si tedy spočítat kolik času jsme spolu trávili a běhali. Neskutečně moc!
Sezóna je teď oficiálně u konce. Je to už 14 týdnů co jsem byl na prvním tréninku a nevěděl co očekávat. Byla to pro mě obrovská zkušenost. Poznal jsem tady hodně lidí, naučil se o americké kultuře, naučil se slovíčka, vedl desítky konverzací, poznal mnoho rodin, viděl hodně domů, jel mnoho auty, navštívil mnoho měst, vyfotil hodně fotek, strávil hodně času na Snapchatu a tak dále. Jednoduše to pro mě byla vstupní brána do americké školy a kultury. Bez Cross Coutry by to pro mě bylo mnohem těžší seznámit se s lidmi a se školou. Ne vždycky to pro mě bylo jednoduché jít na trénink a bavit se s ostatníma. Ze začátku jsem s nimi neudržel tempo, potom jsem nerozuměl co říkají a nakonec jsem nevěděl o čem se s nimi mám bavit. Byla to pro mě výzva. S odstupem času jsem však velice vděčný za to, že jsem měl šanci být součástí tohoto týmu. ❤

Napsat komentář

Design a site like this with WordPress.com
Začít