Čas vánoční

Na začátku prosince mi začal nový sport – Indoor Track. V podstatě to je atletika. Opět jsem se teda dal na běhání. Chtěl jsem dělat sprinty, ale po pár tréninzích jsem si uvědomil, že to asi nemám šanci. Nakonec jsem skončil na 600m. 600m je pořád považováno za sprint a musím přiznat, že ostatní docela fičí. Tréninky mě bavily možná ještě více protože jsme byli vždycky vevnitř v teploučku a dělali jsme hlavně svižné kolečka a posilování. Bohužel většina lidí z mého předešlého cross country týmu běhá vzdálenost – 1000m, 1600m, 3200m. Vzdálenostní běžci běhají venku i když je zima a sneží, hlavně proto, že vevnitř není pro všechny místo. Mě to však vůbec nevadí být vevnitř, protože venku je docela zima.
Na můj první závod jsem šel hned druhý týden. Konal se v Bostonu. Po škole jsme měli chvilku na oddych a v 5 jsme odjeli školním autobusem. Všechny školy z okolí se sešly ve velké hale a čekali jsme až nás pustí na dráhu. Když jsme se tam dostali my, všechna dobrá místa byla zabraná. Potom jsme už jen čekali na náš vlastní závod. Indoor Track závody jsou proslulé tím, že jsou neskutečně dlouhé. Před mým závodem jsem byl velmi nervózní, protože jsem předtím nikdy ani 600 m neběžel. Nakonec to však přišlo a neměl jsem na výběr. Vystřelili z pistole a všichni se strašně rychle rozběhli. Bylo to krutých pár chvil, ale nakonec jsem byl spokojený se svým výsledkem. Doběhl jsem však tak rychle, že jsem nemohl vůbec zastavit a musel jsem doskočit do kotoulu. Můj čas byl 1:45 min. Ostatní byli mnohem rychlejší, ale já jsem byl rád, že nejsem poslední. Závod pokračoval dlouho do noci, no a nakonec jsme byli doma v 11:30 večer. Další den byla škola a tak jsem šel hned spát. Nechápu jak to ostatní zvládají.
ps. Manon, Santi a Moritz taky dělají Indoor Track, ale jenom Manon je ve stejné lize jako já. Vždycky se vídáme na závodech.

Jingle Bell Walk

Ve škole je plno kroužků a jedním z nich je Interakt. Interak je úzce spojený s Rotary, tak jsem tam začal chodit. Interakt je vedený studenty, kteří dělají ruzné projekty a snaží se vybrat peníze na dobročinné účely. Největším projektem je vždy Jingle Bell Walk (volně přeloženo „pochod rolniček“). V průběhu akce studenti připraví a vyzdobí ulice města a potom jdou jako elfové v průvodu městem. Potom přijede Santa na saních nebo na lodi (tento rok přijel na hasičském voze). V průvodu je taky vláčen Grinch v kleci a malé děcka na něj řvou a útočí na něho. Taky je zde Buddy the Elf. Tento projekt studenti organizují už dlouho v předstihu, ale jak se zdá tak mnoho rolí a pozicí už bylo předem rozebráno. Nakonec jsem se jenom přidal k úklidu a přípravě a už jenom čekal na daný den. Měli jsme však neskutečnou smůlu, protože v daný den ohromně pršelo. Měli jsme sraz v 6 ráno u radnice a já jsem byl nabalený na celý den v dešti. Živou dušičku jsem tam ale neviděl. Nakonec mi radnici otevřel nějaký vrátný, ale brzo zase zmizel tak jsem tam prostě seděl něž ostatní přišli. K mému překvapení všichni byli oblečení jako elfové a já jsem byl oblečený jako eskymák. Ostatní mi vysvětlili, že zůstaneme vevnitř v radnici. Trochu se mi ulevilo, že nebudu celý den mrznou v dešti.
Celé ráno jsme zdobili radnici různými světýlky a pendlemi. Potkal jsem se s mnoho rotariány z mého klubu. Když už se blížilo zahájení, slyšel jsem, že potřebují lidi dole. No a tak jsem šel. Byli tam všichni rotariáni z mého klubu a organizovali tam bufet. Sehnal jsem pár kluku a společně jsme jim tam pomáhali servírovat jídlo. Byla to celkem sranda, bohužel moc lidí kvůli dešti nepřišlo, hlavně dolů do bufetu. Nakonec jsem ani nahoře nebyl takže jsem ani neviděl kolik lidí přišlo, nebo co se tam dělalo. Dole to však bylo dobré, protože jsem si tam mohl povídat s lidmi a byla to sranda. Přišel taky fotograf a tak jsme se dostali do novin. link zde: http://thelocalne.ws/2019/12/14/santa-forced-to-change-plans-due-to-rain/?fbclid=IwAR1r_QXmlRuR-3EBlLzUIHs5vbKcEBrr8-Vf4MNzHcXf4gOoUsLJdrKLSMQ

Zdroj: http://thelocalne.ws/2019/12/14/santa-forced-to-change-plans-due-to-rain/?fbclid=IwAR1r_QXmlRuR-3EBlLzUIHs5vbKcEBrr8-Vf4MNzHcXf4gOoUsLJdrKLSMQ
Santa mě vyslyšel.

Další týden

Pak už jsem moc školy neměl. Měli jsme tréninky, závody a kroužky. Nějaké testy. Byla to už pohoda. Jednou jsem se vydal s Moritzem na vánoční nákupy. V celém Bostonu jsme nemohli najít žádné knihkupectví. Dost jsme se nachodili a nakonec jsme se ocitli v čínské čtvrti, dke mělo být mnoho knihkupectví, ale všechno bylo v čínštině. Nakonec jsme museli dopajdat až do Prudential Center. Tam naštěstí bylo pár dobrých obchodů a tak jsme něco sehnali. Moritz samozřejmě koupil knihy o politice. Zašli jsme si do Five Guys.

Jídlo bylo celkem OK.

Pak už byla tma a zima, ale museli jsme se vrátit až k nádraží což je nějakých 30 minut. Ještě jsme prošli skrz park, kde byla vánoční výzdoba.

Prázdniny

Všichni se těšili a taky se dočkali! Začátek prázdnin jsme oslavili malou párty. Potom už jsem byl doma, měl závod v atletice, nakoupil poslední dárky a sledoval star wars. Taky jsem ještě v rychlosti dělal cukroví, které mi nakonec zabralo mnoho času (8 hodin).

Upekl jsem dvě dávky lineckého a dvě dávky vanilkových rohlíčků. Ani jsem se nenadál a byly vánoce. Na večer Vánoční (24. prosince) přišla celá rodina k nám domů, ale taky někteří rodinní kamarádi a sousedi. Bylo to úžasné. Celou dobu jsem hrál ping pong, air hockey a stavěl puzzle. Taky jsme měli plno skvělého jídla a cukroví. Oslava skončila mnohem dříve než jsem čekal. Musel jsem však ještě zabalit dárky a tak jsem šel spát pozdě. Další den ráno (25. prosince) jsme se sešli a rozbalovali jsme dárky. Dárky byly jak v punčošce tak pod stromkem. Byl jsem docela nervózní, protože to pro mě bylo nepříjemné, že mi host rodina něco koupila. Nevěděl jsem jak mám zareagovat. Nakonec to však bylo super. Dostal jsem skvělé dárky což jsem ani nečekal. Byl jsem moc rád. Taky jsem dostal skvělou pingpongovou pálku a tak jsme celé ráno hráli ping pong.
Zbytek prázdnin je pořád přede mnou. Zatím to však bylo super.
Sinead si taky koupila Disney+ takže teď sledujeme Mandaloriana o sto šest.

Image result for baby yoda meme

Winterlights

Výměnní studenti opět v akci, tentokráté v North Andoveru. Vydali jsme se se vidět Winterlights, což jsou ty proslulé Americké světýlka a výzdoby.
Zajímavost: Například vedle mého domu v Ipswich je obří elektrikářská společnost, která každý rok vyzdobí svůj pozemek tak, aby osvítili celé okolí. Je to tak velké, že každý zastaví aby se podíval. Pokaždé se tam vytvoří strašně dlouhá řada aut, která je tak na 20 minut. Brendan jednou neměl trpělivost a tak jel po trávě.
Zpátky do North Andoveru. Winterlights je prostě taková atrakce ve městě, kde nazdobí zahrady a lidí si to párkrát projdou. Nejdříve jsme se pořádně najedli.

Pak jsme se vydali vidět světýlka. Bylo to velmi pěkné.

Trošičku rozmazané 😀

Rodinná oslava

V sobotu jsme měli velkou rodinnou oslavu, kde přišla celý Brendanova rodina. Bylo to super. Hráli jsme Yankee Swap, sledovali fotbal a jedli delikatesy. Byl jsem dojatý, protože i tety a strejdové mi dali dárky což jsem vůbec nečekal a nic jsem pro ně neměl. Dostal jsem dokonce Irské sladkosti, protože celá rodina je z Irska.

Boston Bruins

Měl jsem ohromné štěstí, protože rotariánka Mary Foote-Hill mi zajistila lístky na Boston Bruins. Měl jsem ohromnou radost taky proto, že v Boston Bruins hraje taky Pastrňák a Krejčí a Chára. Byl to skvělý zážitek. Měli jsme skvělé místa, takže jsme všechno viděli. Taky jsme měli servírku, která nám přinesla co jsme si objednali. Celá hra byla napínavá. Jednalo se o Boston Bruins proti Buffalo Sabres. Pastrňák dokonce skóroval jako první. V průběhu hry nebylo úplně jasné kdo vyhraje, takže nás hra neskutečně bavila. Nakonec však Boston vyhrál 3:2.

Moc děkuji Rotary!! Thank you Rotary!! 💗

4 komentáře: „Čas vánoční

  1. Ahoj Jonášku, máme z tebe radost, že se ti daří a jsi spokojený. Budeš mít krásné zážitky na celý život. Do Nového roku  ti přejeme především zdraví, to je základ, pak štěstí v pravý okamžik, abys ho mohl využít  ve správné chvíli. Těšíme se na shledání s tebou. Zdraví babi s dědou.

    To se mi líbí

  2. Ahoj joni,právě jsme přivítali nový rok,myslím na Tebe a přejí Ti pohodu, hodně štěstí a zdraví do další půlky Tvého pobytu.Moc děkuji za nový příspěvek.Zdravíme,babička a děda

    To se mi líbí

Napsat komentář

Design a site like this with WordPress.com
Začít